Instrumente de scris

Iulia Pană  ,,future sound of poetry,,  - acrylic /canvas 50x70

sunt neputincioasă
ca o bucată de marmură părăsită
Un țiuit îmi chinuie scrisul
E o microfonie
Tot ce fac e o microfonie
Și ca un sfredel
Un amestec straniu de sunete în timpane
 se  lovește de emisiile de aer.
Un vers se cuibărește
între două buze.
ca un orb scriu în culori fiecare bucurie tactilă
muzica se încălzește ca mâna ta
deasupra inimii

Ce legătură am eu cu minunea poeziei..

Un fulg se leagănă  pe un fundal de ceață

Ea se scrie de una singură

Aud melodia cu note acvatice
mă reîntorc  la alfabet să reînvăț
literele bob cu bob
într-un  lapte alb e scâncetul
răsucit în culoarea dimineții
un rând de pene albe și negre
vers cu vers zburător
dinți drepți strălucitori
înșirați  pe un semn de carte
O aliniere de planete felinare
luminează buricele
mâinilor  negre cu palme albe lovind
tobe din piele

Scrisul meu aș vrea să fie tipărit de
sudoarea nopților în albul așternuturilor
Aș vrea să fie  respirația ciocârliilor
Aș vrea ca sângele meu sa fie  combustibilul
instrumentelor de scris.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi