Viaţa s-a plimbat prin încăperile mele



În această noapte m-am gândit să-ţi mărturisesc că viaţa s-a plimbat aseară
prin casa necunoscută în care sunt stăpână peste fantome...
fantome atât de urâte încât nici nu mă mai pot speria
deci viaţa s-a plimbat
mi-a dat un test de făcut
dar nu m-am putut opri din singurul meu gând,
acela de-ați mărturisi
chiar de-ar  fi cea mai simplă mărturisire
despre mine...
așa că îți pot spune că viaţa s-a plimbat prin încăperile mele
şi m-a abandonat atunci când încercam în gând măcar
să-ţi mărturisesc
că într-o noapte când viaţa s-a plimbat
prin memoria mea,
nu te-a găsit
decât
pe tine .

Comentarii

Anonim a spus…
ce minunat...ce superba declaratie de dragoste...
"să-ţi mărturisesc
că într-o noapte când viaţa s-a plimbat
prin memoria mea,
nu te-a găsit
decât
pe tine . "

Postări populare de pe acest blog

Noi