Locuiesc într-o cutie neagră



Locuiesc într-o cutie neagră …
Cu mine şi cu trupul meu
Cutia e mică şi cartonul are un ciudat miros de migdale
Dimineaţa se vede prin găurile scobite cu greu
ca şi cum n-aş aştepta decât ploaia
în îndelungi partide depresive
Suflă un aer  prin mine ...trece şi rămâne lipit pe capacul cutiei
ce îşi schimbă culoarea în gri
În locuinţa asta temporară nu pot primi pe nimeni ..abia am oxigen
Pentru o singură fiinţă şi aceea e o muscă ..
Viaţa în cutie are umorul ei ...

Comentarii

julius c a spus…
felicitari pt. live. tocmai am citit un comentariu la carte in "poezia" din primavara si sint de acord cu criticul: chiar aveti o sensibilitate estetizanta...
Unknown a spus…
Wow, era să treacă neobservată pe lângă mine aluzia la "Cubul negru" al lui Bacovia, una dintre cele mai faine chestii pe care le-a scris (în opinia mea umilă). Dar, în general, nimeni nu pare să se înghesuie la "Bucăţi de noapte"...

Pur întâmplător, sunt şi eu din Constanţa şi de multe ori am văzut cărţile dvs. la biblioteca judeţeană, pe când căutam cu infinită speranţă cărţile lui Saşa Pană, dar n-am îndrăznit să le împrumut, fiindcă aveam mereu alte cărţi pe cap (fiindcă stau departe de bibliotecă, nu pot să mă aprovizionez zilnic cu cărţi şi ştiu că am comis o cacofonie...). Am dat din întâmplare acum peste blogul dvs. şi sunt nişte poeme aici care mi-au căzut cu tronc... Ştiţi, fără nicio îndoială, ce înseamnă poezia cu P mare... Mă mir că nu sunteţi mai consacrată.
Iulia Pana a spus…
multumesc pentru aprecieri.
va ofer cu toata placerea, cea mai recenta carte publicata "contrasecunde". Imi puteti transmite o adresa postala.
Selenaru a spus…
Mulţumesc, dar am fost ieri la bibliotecă şi am găsit cartea "Contrasecunde"!...
Anonim a spus…
iulia....si eu iti citesc poeziile din cand in cand....te pupic.bianca

Postări populare de pe acest blog

Noi