Dealer-ul de somn




dealer-ul de somn
și de timp a uitat marfa în cer
a uitat de noi
a plecat pe alte zone
de interes
n-am priceput never
de ce sunt mai puternică cu
cât iți văd inima
pentru că mă uit tot timpul la nori
nu mai am aceleași străzi
nu mai găsesc urma pasului
pășesc în blana unor perne de aer
aud  plâsete  de copil
vreau
să ajung la tine direct din
săritura la trambulina
desenată de un creion fin
în
gura cerului
delar-ul de somn și de timp
are urechi uriașe
un ochi mai mare
și mâini fine mângâietoare,
se descompune deasupra
în particule
doar când mințim
își uită clienții
așa cum eu uit cine ești
îmi amintesc cum în sărutările tale
sunt niște ochi mari ascunși
în buzele dulci ce
se înnegresc într-un timp perfect
cazut din cer
din brațele lui ale
uitucului
i-am trimis zeci de mesaje
pe bancnote de dragoste
se preface
m-a uitat  
sunt un sticker pe mașina ta
pe tabachera ta
pe lemnul de deasupra patului
un tatuaj greșit la închietura mâinii
un semn din naștere 
uitat în cer  

Comentarii

Anonim a spus…
excelenta !!!!! felicitari...si ma regasesc, in aceste momente, in spusele tale...

Postări populare de pe acest blog

Noi