prima criză



la ora 5 a început prima criză
imaginile se destrămau
căpătau mira unui post tv.
apoi barele de defecțiune tehnică
se recreau în vechi filmări
curios montate cu încetinitorul.
nu m-am speriat mi-am pus doar
dorințe noi din care se strecurau
persoanje și fapte de eroism
am resetat orice imagine și am zis
că n-am decât niște pietre mari albe
în drumul meu
că aș putea
deschide ușile metalice ale timpului
și viața mea scrisă pe casete Vhs
ca un script pe o coală albă
va primii căldura culorilor.
am încercat.
în  regia de montaj o matrice se desface din mine.
personaje dilatate ca o pastă
întinsă de  timp
trag de banda magnetică
așa precum
ființa mea declarată la starea civilă
fără nume
într-o vară întristată
în ozon violet
a rămas cu nume de cifre.
prima criza mă trimite în decor
îmi sar   protezele inimii
se rostogolesc în apa  lăptoasă a dimineții.
niște îngeri  deghizați au declarat că
m-au salvat de atunci.
ei m-au etichetat
un cod de bare mi-au dat
și prima criză
a avut  primul preț
de plătit

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi