un cuvânt



ca să scriu mi-am pus un semn de carte
şi mă rog de soare să nu uite că
între paginile unor carţi de joc
prietenii sunt nişte cai de curse
premiaţi cu like-uri pe facebook
dar în alt joc pe o altă planetă cu alt soare
prietenii fac un foc şi-l înghit
împreună de două ori apoi călătoresc
cu viteza luminii fără oglinzi retrovizoare.
ca să scriu mi-am făcut un punct
în inima şi m-am rugat să nu uit că
am fost într-un rai în care ne prefaceam că
suntem singure pe lume
am răscolit vocabularele lumii
şi pietrele vulcanilor ca să construim
un semn-piatră peste piatră
vorbele noastre s-au împreunat
într-un poem de milioane de ani
scris şi şters şi iar scris şi iar şters
lumea se holbează nedumerită,
câinii stau în şir indian să muşte
o vocala măcar ...
caii de curse se miră... ce superglue
foloseşti ca să ţii bucuriile lângă tine
ai creier, ai inima se întrebă ?
ai doar o luminaminune ce te-a străbătut
dint-un love story nemuritor,
desuet de acum
dar eşti material dur şi nu uşor de
prelucrat
unii te-au aşezat la o masă rotundă
un carusel nesfârşit
unii ţi-au dat cupe cu aer otrăvit
le-ai trimis ace de aur, săgeţi de argint
ai tras un tighel de mătase cu urme
frumoase
cine se crede şi ce nume are ...puterea ?
nimeni nu ştie ce albastră e marea
când ochii sunt limpezii când teancul de
carţi groase se transformă în cină
când pisica uită ce e şi te face fericită
ca să scriu mi-am pus un ceas să bată
ca o toacă...
şi mă rog de mai multe ori să-mi amintească
cum se numeşte un cuvânt.

Comentarii

irina ionescu a spus…
Este surprinzatoare imaginea despre prieteni.

"prietenii sunt nişte cai de curse

premiaţi cu like-uri pe facebook"

Imi place si ideea despre a-ti aminti ca trebuie sa scrii...
Dar trebuie sa scriem, mereu, simti ce repede trece timpul!?
Carte'Inchisa a spus…
am citit cateva din poeziile din cartea Imagine simpla. mai aveti alte carti cu poezii publicate sau e singura? eu am mai citit din cartea Noaptea Scorpion descarcata de pe Liternet.ro,mi-au placut,unele versuri le-am scris intr-o agenda. Tineti-o tot asa! Succes!
Iulia Pană a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Postări populare de pe acest blog

Noi