eu nu mă mai văd

eu nu mă mai văd ...sunt tranșată în milioane de cuburi

și prisme și sfere

nu mă mai simt om

sunt o categorie de viețuitoare nouă

abia apărută

anomalie a

meniului universal carnivor

nu am înca denumire și nici

o etichetă de recunoaștere

am doar dungi, adâncite pe frunte... după care mă

identifică la scanare...

eu nu mă mai mișc,

doar levitez dintr-un spațiu în altul

și picioarele-mi sunt doar niște elemente de sprijin uneori

eu nu mă mai trezesc din amețeala asta persistentă

o migrena și o pastilă pentru incapabili

cu armele astea lovește...

un cineva în mine...

Comentarii

Anonim a spus…
cam asa se simt 90% din femei presupun, trebuie sa re-introducem o categorie de vietzuitoare care sa ne caracterizeze , "femei" e insuficient la ora actuala
bi

Postări populare de pe acest blog

Noi