Puncte puncte... roșiireflectorizante
















Pe un tambur răsucesc povestea.
Mă apuc și punctez
metru cu metru
Cu un marker roșu –cu un marker reflectorizant
agitația mea flutură
e o eșarfa cu la mulți ani
desfășurată prin încăperile în care locuiescviețuiesc.
Printr-o firidă intră un fir de lumină
din degetele copilului meu
îmi face semn
Sunt înconjurată de betoane și armături -
golurile din prefabricate au fost
Stropite cu lavabilul inefabilul adevăr
îmi simt plămânul stâng, burete alb
îmi simt plămânul drept, negru de fum
Pe tambur s-a prins din greșeală o suviță blondă
E periculos
copilul vede golul și astupă firida
cu o cărămidă de plastelină
„mami, ești acum o faraoană într-o piramidă „
Sunetele se plimbă
pe țevile și tuburile, vanele și
bidoanele prin care curg reziduri și umori
e ceva sălciu ca saliva mea cu care șterg inscripțiile din ziduri
Se șterg greu dar apar pe pielea mea –
pe brațele care au captat
urme roșii reflectorizante din răsucitorul fir al întâmplării
care mă trimite la capătul de sud
la copilul bărbat metru cu metru
puncte puncte... roșiireflectorizante .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi