De patria mea fermecată mai întreabă-mă …


















De patria mea fermecată
Mai întreabă-mă …
De curcubee
de senine ore divine
de minute întoarse pe dos
răsucite şi împărţite …
de 18 ani de aşteptare şi pândă
sa-l prindem pe acel vinovat
de pângărirea ei , a fermecatei…
cu ochii beliţi la maxim ,am
privit în gol şi goluri
am simţit un gol şi goluri
şi acum aşteptăm încă întrebările
aşteptam pedepsele ,
cresc în noi şi în copii noştri
sentimente sodo-maso …
faţă de ea minunata –fermecata
şi curcubee se lăţesc de la vest spre est
şi bariere de la est la vest
mai întreabă-mă despre ea ..ca despre o
femeie …
ca despre o femeie iubită cu sila
răzbunătoare pe acei
cavaleri salvatori
violatori şi lesbiene ….
Care nu o mai lasă să trăiască sau
Sa moară …
O folosesc şi le-o dau şi altora ,din ce in ce mai
Ieftin ….e ca o prăduială
E ca şi cum ea fermecata mea patrie
E oarbă şi nu simte
Că au abandonat-o într-o
Vale adâncă prin care minutele se învârt în alt sens
Şi noi..orfanii , încă o visam
Minunată şi fermecată ca atunci când ne-a născut .

Comentarii

Anonim a spus…
hm... poezie patriotică... n-am mai întâlnit de mult aşa ceva. şi chiar că dă bine.
(mesaj după 13 ani dă la excursia pân ioropa spre glasgow)

Postări populare de pe acest blog

Noi