Mamă aş vrea să–mi mai spui poveşti





Sunt moartă
în partea dreaptă totul e amorţit
Acolo unde părea că se mai întâmplă ceva pe bucata de piele de muşchi de
inimă.
Empty space …
Sunt plină de bijuterii, inele, pandantive
Ce -mi cresc direct din tegumente se
umflă şi înfloresc minunate filigrane
Mamă aş vrea să–mi mai spui poveşti, să mă visez un mic personaj
dintr-o poveste
Poveştile mele au murit
Ce se întâmpla ? unde am ajuns ?
Sunt moartă şi ăsta e ţărmul negru?
Eu îmi imaginam o lungă fâşie de pământ
roşu şi un şir de piane
albe o orhestră în culorile curcubeului şi muzica pietrelor
din lună, sunetul vântului prin pletele albe şi
Ritmurile iubirii noastre şi soarele un sărut pe cer ,
Ce se întâmplă?
Mamă, aş vrea să spun copiilor mei o poveste a poveştilor
Să se viseze fericiţi,
Dar uite personajele dispar din mintea mea, poveştile au plecat şi
Imaginea mea s-a ars ca o rolă de film vechi.
Sunt moartă, sigur dacă
inima mea a plecat şi a lăsat un empty space .

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi