Direct din inimă

Pentru Coca









Am în mână o cana cu apă
Am în inimă doar un fir de sânge şi am în picioare
Un pământ întreg străbătut de la est la vest
Ca o limbă sau fâşie
Ca o limbă de pe care sar cuvintele ca oamenii
şi vocalele ca şi valurile de salivă
în cană îmi pun zilnic apa care am fluidizează
îmi face bine …..mă umflă şi mă pot ridica să văd
lumea şi striaţiile ei de undeva din înaltul înălţat
să-mi simt porii deschişi la aerul tare şi
firicelul de sânge să pompeze aşa cum ştie el
bucata aceea de carne roşie ,atât de dizgraţioasă
din care eu pot să iubesc …
am în mână o cană cu apă şi beau din ea aşa ca într-un exerciţiu de respiraţie
subacvatică ,şi în secundele în care n-am aer ,mă dor firicelele sângerii care
împânzesc trupul ca o plasă fină şi parcă simt fiecare impuls în fiecare celulă
de parcă aş trăi o ora de biologie pe mine ….
Din cana mea s-a prelins o picătură direct în pământul pe care picioarele mele nu-l
Mai suportă …doar îl bate şi îl traumatizează cu kg şi kg de corp….
Picătura a despicat un zâmbet în pământ
mâna a şters buzele ude şi
Firicelul de sânge s-a zbenguit şi s-a strecurat exact în ventricolul stâng, cu o mică
Înţepătură , care mi-a cerut apă din nou şi stabilitate pe pământ ,
Ca şi cum n-aş putea să trăiesc fără să iubesc direct din inima …..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi