un cântec al sângelui

Ce înţelegi din dorinţa mea din viaţa mea
din diamantele
şi perlele ce atârnă de dorinţele mele …
E o nebunie în ritmuri nebune
e un refuz al favorurilor pe care aş putea să ţi le ofer
şi să aud un ritm care mă face să-mi doresc o
izbândă …
acum trec bule de acid prin vene şi mă cuprinde
ameţeala
din piept îmi răspund sunete joase cavernoase
care ascund secrete , secreţii şi oase
rând pe rând intra în vibraţia dorinţelor şi
toate monedele se rostogolesc şi toate
fibrele se întăresc şi contracţiile dovedesc
un cântec al sângelui ,cu urechea lipită
de stern cu timpanul deschis ca o floare
de nufăr peste care suflă un şuierat
moartea
acum te apleci şi scoţi cu un cleşte
de os , palpitaţia ,o arunci peste
porţile ce închid tezaurul meu de
poboabe ascunse adînc în adânc…
Ai ascultat în toate o posiblă şansă
ca pământul să-ţi răspundă
la ghicitori şi secrete dar ţi-a dat
Speranţe- fără cuvinte care acum zboară
trandafirii au aceiaşi
ţepi de mii de ani
şi muzica e aceeaşi de aceiaşi mii de ani
Oare ce se schimbă?
se schimbă dragostea !
Ochii sunt împăienjeniţi de prea multe dorinţe
pentru un vis la care inima nu poate rezista
expodează şi ia forme ciudate
Ai văzut pantofi zburând,
e o posibilitate
ca atunci când nimic nu mai e credibil
să vezi lucruri de nevăzut.

Postări populare de pe acest blog

Noi