pradă ţie Domnule timp

mi-au trecut visele,
mi-au apărut simptomele unei boli ce aducea cu visarea
manifestările ei sunt ciudate şi imprevizibile,
mi-au trecut visele prin faţa ochilor ca într-o mişcare banală,
ca într-o zi pierdută printre alte zile anoste.
mi-au apărut semnele …
mi-au apărut ca o rezultantă a drumului meu
geometric
mă joc cu tine ,
eşti o tastatură cu literele şterse eşti
Un poem într-o limbă numai de mine ştiută
Un vocabular sărac cu toate cuvintele porcoase
ascunse bine în file şi foi
vine acum şi el şi ne ascunde pe noi
trebuie sa rezişti valurilor uriaşe de salivă
consoanelor grele fugite din taste , aruncate
cu greu prin vestibulul gurii plină de ură
ce boală stupidă , sa nu mai poţi ţine pe limbă
nici un cuvant nici o vocală , aşa cum am spus e o mişcare
banală a aerului , ce vehiculeză prin nării şi prin alte
orificii , lipsite de arta de a produce sunete articulate
chiar ascuţite cu care să tai , în tine , din tine cu
singura spadă din dure cuvinte ,
sa tai din tine din aripa ta mai închisă ca noaptea
sa nu mă mai pot ridica din vis ca din propria-mi moarte
mi-au trecut visele… m-au lasat pradă ţie Domnule timp
mi-au trecut visele …..mi-a rămas o rană
mi-a ramas …

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi