poemele bat din picioare poruncesc să fie scrise


m-am trezit în astă dimineaţă
cuprinsă de remuşcări
ce-am scris ce-am dovedit
poemele bat din picioare poruncesc să fie scrise
aşa
e corect sau nu, nu mai înţeleg
şi mă trezesc cu o durere adâncă în tâmple şi frunte
şi număr cuvintele scrise
şi brusc
nu mai am nimic de scris
se opresc literele ca pe marginea unei cascade
dacă aş aluneca aş pluti într-un nor de particule de apă
ca o perdea lăsată peste poezie şi aer
Din cascade s-ar auzi trompete ascuţite
în ritm de dixiland
Ca şi cum visele mele matinale s-ar topi
într-o adiere de
Sunet
m-am trezit în astă dimineaţă cu o mare poftă de dans
cu un ritm sacadat ca şi cum poemele mele ar decapita
refrene …
nemurirea se opreşte pe buza unei tinere copile recitând din poemul
artistului
ucis de un vers înverzit …

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi