blue sky, blue sky

Pe străzi cineva a început să strige după durere
Fugise cu altul
Ne-am şters lacrimi, ne-am desprins
nişte fire de păr şi am şoptit într-o
scoică ca durerea să dispară din toţi să intre in spaimele Lui.
Soarele a răsărit, era bine, dar s-a dovedit a fi de mucava
Muzica au chemat-o îngerii…
Şi heruvimii au început sa danseze pe corzile
pianului lovind cu ciocănele colorate …
notele…parcă se schimbaseră în alte Semne, în alte sunete, inexacte,
cineva cânta lejer la pian
.urechile
creşteau
nările
creşteau
tălpile ne creşteau
Daca ai şti cum ne înălţam…fluturi de hârtie
În întunericul alb ca un halat de spital
Creşteam şi am hotărât să aşteptăm
am aşteptat albastrul …
culoarea albastra
ne-am aşezat pe un capăt de deşert, proaspăt plouat,
ca un proaspăt soldat eliberat,
între timp
am aşteptat autobuzul.

Albastrul se lăsa aşteptat
era cu
domnul timp într-o plimbare prin ceruri
o fascinantă paradă,
noi aşteptam ca un trup secretos
să devenim albăstrui

Aplauze !!! …regizorul de platou face semn,
degetele mele pe
clape se distrează făcând greşeli,
norah jones cântă, într-o silă
de zile mari …blue sky , blue sky

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi