Poveste din budoar


Lumina s-a despletit ca o tînără fecioară
a pus capete rase între mine şi tine
s-a rostogolit în patul nostru ,a traversat
camera şi s-a strecurat prin crăpătura uşii
pâna sub scară unde s-a cuibărit
într-o mică şi gălbuie pată….

Aerul s-a încalzit între coapsele mele
i-am dat drumul atunci când
săruturile mă asfixiau
s-a zbătut ,copleşit a scăpat cu greu
alunecînd prin cearşafuri şi mătăsuri
prin fantele draperiilor s-a leganat şi
s-a strecurat prin crăpătura uşii
până sub scară unde s-a cuibărit
într-o mică si transparentă sticlă….

Muzica mi-a ţâşnit din piept
Drept un ţipăt din plăcere
S-a aurit prin alamurile sufletului
A răscolit timpanul ,scărita şi ciocanul
Şi brusc s-a izbit de pereţi ,
s-a lipit şi strecurat cu migala prin
crăpătura uşii până sub scară
unde s-a cuibărit într-o minuscula cutie muzicală…

Mirosul şi gustul s-au cuplat într-o formă
În ceva moale dezgustător ,
Le-am urât le-am alungat
Mirosul s-a tiparit în perne şi gustul l-a însoţit
Până când degetele s-au împletit într-o
Dureroasă sculptură ,
S-au strecurat prin crăpătura uşii până
Sub scară unde s-au cuibărit într-un
Coş cu fructe şi iarbă

Iubirea s-a ascuns , am căutat-o
Am gasit tatuaje,
Urme roşii , fum si ritmuri
Picturi abstracte din
Sudoare şi gust
Întuneric şi greaţă
Am simţit cum a scăpat pe ascuns
Într-o imagine aspră s-a
Strecurat prin crăpătura uşii
Pâna în living unde s-a aşezat
Liniştit şi atent într-o fotografie de nuntă….

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi