http://www.galeriart.ro/eshop/prodList.asp?idCategory=2
Buhuhu

Cum ar trebuii să trăiesc?
Aşa ca o nebună treierând drumurile ,albind zările ,
albind nările
Cum ar fi să trăiesc
plutind prin aerul moale al
Zilelor mele triste ,memorând toate melodiile lui
james blunt ,sau
Să mă strecor pervers printre orele stranii ale
Miezului de noapte la ultima playa cu fat boy slim
având în nas acel miros dulceag al evadării şi
în sânge 15 Cai putere albi şi din ce în ce mai albi
complice la scenariul universal
la matricea uriaşă din minţile noastre ..
am nişte degete unicat , am degete care tipăresc
litere pe fiecare petic de piele
noaptea mă prefac într-o bufniţă acopăr cu aripile
un cuib când nimeni nu vede înţelepciunea ,
sunt doar frica ce te ţine treaz şi mai sunt un
cuvînt sinistru buhuhu…
cum sa trăiesc …
stăpânind lumea altora ,mai străini decât mine ,
mai lungiţi , mai albiţi , mai fugiţi …
plutesc prin aerul moale …ce trăiesc ?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi