e noapte, prea noapte , prea cald ... şi m-am născut deja de 41 de ani.

mă ascund între literele tastaturii, acolo unde doar cu un ac subţire mai poţi curăţa ceva
mă ascund între filele cărţilor unde praful s-a adunat şi sclipeşte şi-l poţi doar aspira ....

E prea noapte


E noapte , prea noapte , şi abia m-am născut
De piele îmi stau suspendate degete lungi osoase
Tu m-ai născut , palmele –forceps m-au smuls
Din locul umed si hrănitor al hibernării
Acum am ţipat şi ochii se deschid larg pe chipul tău
Unde ai fost te întreb , unde ai fost mă întrebi….
e rece afară în viaţă , un aer tăios îmi despică
sexul
aşa aflu ce sunt …
degetele cârlige dureroase mă întind pe pat
mă prelungesc ,mă desfac
sunt proaspăt născută mi-e frică de frică
de lumina din cer ,de ochii si curenţi de aer
ascuţiţi , de mîini si picioare …
unde sunt te întreb, unde eşti mă întrebi ..
mi-e dor ….mi-a fost dor îţi spun
Acum m-am născut …acum te simt
De unde cuvintele le ştiu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Noi